lunes, 15 de junio de 2009

Si / No / No / Si

Si? No? Si? Per què ens costa tant prendre decisions?

On vaig de vacances?
Continuo estudiant o em poso a treballar?
Anem a viure junts?
Canvio de feina?
És l'hora de tenir un fill?

Preguntes i més preguntes. Serà que els canvis ens espanten? La setmana passada els meus tutors del projecte de publicitat em van dir que les persones de 35 anys en a munt els fa por canviar. Per què? Jo crec, sincerament, que els canvis són positius; que no han de suposar una amenaça perquè se suposa que són decisions meditades, i quan reflexiones sobre quelcom de la vida és per millorar-lo.

Bé, encara no he arribat als 35, però espero creure sempre que és bo canviar, ja sigui per trencar la monotonia o, simplement, canviar la marca del suavitzant.

I amb això vull dir que el "de tota la vida" està canviant. Les coses "de sempre" són avorrides i les noves experiències tenen el poder de tot. Els matrimonis no duren, tenim cotxe nou cada 5 anys, la moda canvia a cada temporada... Tot canvia! I doncs, d'on vé aquesta por? No cal canviar dràsticament de vida; no es tracta de deixar-ho tot i anar a viure al Cercle Polar. No, no és això. Es pot començar per agafar un paper i un bolígraf i escriure el què et passa pel cap, o escriure unes línies sobre els canvis com estic fent jo ara.

Serà que necessito un canvi?

6 comentarios:

Kal dijo...

Elia canviem, anem a viure junts? tenim un fill? si o no?

Unknown dijo...

Tens raó, els canvis han de ser meditats. N’hi ha que ho han de ser molt i d’altres no cal. Has de meditar molt més si tenir un fill que no pas si vas a viure amb el Kal. Potser de vegades canviaries de feina cada any, per trencar la monotonia, però potser no és bo pel teu futur. I també tens raó en què en general el “de tota la vida” està canviant. Per a mi, el més important és que l’essència de tota la vida no canviï mai, que els valors de tota la vida continuïn i es recuperin. De veritat, hi ha coses que no cal canviar.

Kal dijo...

Ei davit que podem viure tots junts i fer germanor, quans més serem més riurem XD

Unknown dijo...

intentava ser seriaaaa!! xDD

però weno, em smbla bé la idea de viure en germanor jeje

E.

Laia dijo...

Èlia si vols que t'ajudi a aclarir-te et diré que sí, és hora que tinguis un fill, que ens anem fent grans i ens coneixem, tan tu com jo ho deixem sempre tot pel final, o sigui que si ens posem ara amb lo del fill l'acabarem tenint a l'edat que toca ole olee

molts cucu's lolo's, visca els pizzeros de cubelles i pitonets :D (veus com si que visito el teu blog muahahah)

PD: allò q dius de "lo de tota la vida és avorrit"... (ho dius per telefónica? muahahahahhaha)

Unknown dijo...

of course, laia!!!!

Telefónica s'ha acabat i no voldré tenir mai una compta del seu adsl!!!!!

fucking projectee!


Èlia