sábado, 18 de octubre de 2008

Televisió per Internet segons VIDNEO

“El vídeo en Internet suposa més proximitat, més impacte i més permanència en la ment dels usuaris.
El consumidor és cada cop exigeix més; des continguts de qualitat a una identificació amb la web. El consumidor no busca productes, busca experiències i avui en dia és difícil crear noves sensacions sense tenir en compte la tecnologia. Internet i la televisió són un mètode immillorable per obtenir missatges clars, amb rapidesa, immediatesa i impacte.
La imatge d’una empresa de cara als seus clients, accionistes i la societat en general es pot transmetre perfectament a través del vídeo corporatiu per Internet que, a més, també pot servir per formar als empleats, explicar processos, compartir les pràctiques, conèixer a les persones claus de l’organització o comunicar les novetats més importants .
Els consumidors del segle XXI estan començant a utilitzar massivament l’Internet i les empreses que ho han entès, ja estan redirigint les seves polítiques de màrketing cap a aquesta direcció. Les webs ja no són el que eren, la televisió suposa un salt en la qualitat dels continguts digitals i això suposa l’aparició de la televisió per Internet, que permet llançar un nou producte, posicionar-lo i, sobretot, associar el producte amb el valor de la marca
L’empresa VIDNEO ofereix als seus clients la possibilitat de tenir el seu propi canal de televisió per Internet.”

Després de llegir tota aquesta informació, us presento la web de VIDNEO, on podreu visionar els seus propis vídeos corporatius i alhora podreu confirmar que el impacte del text anterior (transcrit de la web) o els mateixos vídeos de la web no tenen res a veure.

No hay comentarios: